«Ես կարողանում եմ»
Նախագիծ
«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը վարժարանում
Ստուգատեսը
հնարավորություն կտա սովորողին իր անցած ուսումնական տարվան զննական հայացքով նայելու,
ինքնագնահատելու: Սովորողները աշխատում են դասարանում՝ համապատասխան դասաժամին: Դրա
համար լրացնում են աղյուսակ, որի սյունակներից մեկում գրում է կարողությունը, մյուսում՝
աչդեն արված աշխատանքի հղումը կամ նոր օրինակ: Վարժարանի կայքում
բացվում է այդպիսի բաժին,
և աշխատանքները
հավաքվում են այդտեղ:
Կարողություն
|
Աշխատանք
|
Մայրենի խոսքի մշակույթ
|
|
Կարողանում եմ Ընթերցելուց հետո վերլուծել
բնագրերը, գտնել խոսքի պատկերավորման բառային և շարահյուսական միջոցները,
մասնակցել քննարկումներին, բանավեճերին, կարծիք արտահայտել, հիմնավորել այն,
գրել թեստային աշխատանք, կատարել բառակազմական, ձևաբանական, շարահյուսական և
կետադրական վերլուծություններ։
|
|
Գրականություն(թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները )
|
|
Կարողանում եմ կարդալ,
վերլուծել, կարծիք արտահայտել, գտնել խոսքի գեղարվեստական արտահայտչամիջոցները,
ներկայացնել ստեղծագործության գլխավոր հերոսներին՝ արդարացնելով, քննադատելով,
մեղադրելով։ Գրել փոքրիկ էսսեներ։
|
|
Անգլերեն
|
|
Կարողանում եմ կարդալ և հասկանալ B1-3 մակարդակի տեքստեր, խոսելու կարողությունը՝ 2013-14 ուս. տարվա ընթացքում զարգացրել եմ իմ խոսելու կարողությունը հասցնելով
B1-1 մակարդակի։ Օրինակ՝ մարդկային փոխհարաբերությունների, առողջ
ապրելակերպի, մեր դպրոցի, գնումների, ընտրած մասնագիտության և առօրյա կյանքին վերաբերող
այլ թեմաներով։ Կարողանում եմ լսելով հասկանալ չթարգմանված երգերի և ֆիլմերի հիմնական
բովանդակությունը։ Դասաժամերին դիտել ենք «Mind your language» և «Extra
english»
ֆիլմերը:
Գրելու կարողությունը՝ զարգացրել եմ հասցնելով B1 մակարդակի։ Կարողանում եմ թարգմանություններ անել, գրել նյութեր mskh.am-ի համար, գրել կարճ նամակներ և հասկանում եմ B1-B2 մակարդակի գրված տեքստեր։ |
http://julisimonyan.blogspot.com/p/english.html
https://www.youtube.com/watch?v=2QIW4GLK22k https://www.youtube.com/watch?v=GihMy53XcAg |
Մաթեմատիկա
|
|
Մաթեմատիկա առարկայից
կարողանում եմ կատարել տարբեր գործողություններ կապված ռացիոնալ, բնական, իրական
թվերի հետ, որոնց մասին կարող եք ծանոթանալ իմ բլոգում:
|
|
Պատմություն
|
|
Պատմություն առարկայի նախագծային
ուսուցումը իրենից ենթադրում է հայոց և համաշխարհային առավել կարևոր թեմաների համակողմանի
և խորքային հետազոտում, պատմության այս կամ այն ժամանակաշրջանում տեղ գտած պատմական
պրոցեսների և ժամանակակից իրադարձությունների համեմատում, նրանց միջև գոյություն
ունեցող օրինաչափ կապի բացահայտում։ Բացի այդ, պատմությունը սովորեցնում է ուսումնասիրելով
անցյալը հասկանալ ներկան և կանխատեսել ապագան։ Պատմություն առարկայի խնդիրներից է
նաև սովորողի ինքնուրույն, քննական, հետազոտական մտքի զարգացումը։
|
|
Էկոլոգիա
|
|
Էկոլոգիա առարկայի
դասընթացների ընթացքում սովորել եմ գտնել լուծումներ էկոլոգիական խնդիրների համար,
պահել շրջակա միջավայրը հնարավորինս մաքուր և բնության հետ ամեն քայլ անել մտածված
և խնայողաբար: Տվյալ դեպքում փորձել
եմ գտնել
աղբի հիմնախնդիրները:
|
|
Արվեստ
|
|
Այս դասընթացների
ընթացքում հասցրի ճանաչել բազմաթիվ աշխարհահռչակ և տաղանդավոր արվեստագետների, որոնց
մինչ այժմ չգիտեի: Նրանց շարքից է նաև մեր շատ սիրելի դերասան Դավիթ Մալյանը, որի
մասին ավելի մանրամասն ներկայացրել եմ իմ բլոգում:
|
|
Ակումբ
|
|
Մասնակցել եմ ակումբային
ուսումնական պարապմունքներին, քննարկումներին, երթուղու ընտրությանը, կազմակերպչական
հարցերին, ճանապարհորդել և այդ ամենի արդյունքները ներկայացնել ավագ դպրոցի ենթակայքում:
|
|
Ընտրությամբ դասընթացներ
|
|
Ուսումնական պլանից դուրս(ինքնակրթությամբ, լրացուցիչ կրթությամբ)
|
|
Կազմել առավոտյան
ընդհանուր պարապմունքի ծրագիրը, ներկայացնել այն:
|
Комментарии
Отправить комментарий