Գրաբարի օլիմպիադա
1.
Կարդա Հիսուսի երեք առակները, ընտրիր դրանցից մեկը և կատարիր առաջադրանքները:
Այր մի էր տանուտէր՝ որ տնկեաց այգի, եւ ցանգով պատեաց զնա, եւ փորեաց ի նմա հնձան, եւ շինեաց աշտարակ. եւ ետ զնա ցմշակս, եւ գնաց ի տար աշխարհ: Իբրեւ մերձեցաւ ժամանակ պտղոյ, առաքեաց զծառայս իւր առ մշակսն՝ առնուլ զպտուղս նորա: Եւ կալեալ մշակացն զծառայս նորա, զոմն տանջեցին, զոմն սպանին, զոմն քարկոծեցին: Դարձեալ առաքեաց այլ ծառայս բազումս քան զառաջինսն, եւ արարին նոցա՝ նոյնպէս:
Յետոյ առաքեաց առ նոսա զորդի իւր, եւ ասէ. «Թերեւս՝ ամաչեսցեն յորդւոյ աստի իմմէ»: Իսկ մշակքն իբրեւ տեսին զորդին, ասեն ընդ միտս. «Սա է ժառանգն, եկայք սպանցուք զսա, եւ կալցուք զժառանգութիւն սորա»: Եւ առեալ՝ հանին զնա արտաքոյ քան զայգին, եւ սպանին: Արդ՝ յորժամ եկեսցէ տէր այգւոյն, զի՞նչ արասցէ մշակացն այնոցիկ: Ասեն ցնա` զչարսն չարաւ կորուսցէ. եւ զայգին տացէ այլոց մշակաց, որք տայցեն նմա զպտուղս ի ժամու իւրեանց:
Յետոյ առաքեաց առ նոսա զորդի իւր, եւ ասէ. «Թերեւս՝ ամաչեսցեն յորդւոյ աստի իմմէ»: Իսկ մշակքն իբրեւ տեսին զորդին, ասեն ընդ միտս. «Սա է ժառանգն, եկայք սպանցուք զսա, եւ կալցուք զժառանգութիւն սորա»: Եւ առեալ՝ հանին զնա արտաքոյ քան զայգին, եւ սպանին: Արդ՝ յորժամ եկեսցէ տէր այգւոյն, զի՞նչ արասցէ մշակացն այնոցիկ: Ասեն ցնա` զչարսն չարաւ կորուսցէ. եւ զայգին տացէ այլոց մշակաց, որք տայցեն նմա զպտուղս ի ժամու իւրեանց:
Նա մի տանուտեր էր, որ այգի տնկեց և ցանցով պատեց այն և փորձեց այնտեղ հնձան կառուցել: Շինեց աշտարակ և այն տվեց մշակներին և գնաց օտար աշխարհ:
Երբ
պտուղը հավաքելու ժամանակը
եկավ ուղարկեց իր ծառաներին` մշակներից իր բաժինը վերցնելու։ Մշակները
հավաքեցին նրա ծառաներին, ոմանց տանջեցին, ոմանց սպանեցին, ոմանց էլ քարկոծեցին: Դարձյալ ուղարկեց֊, առաքեց ծառաների՝ ավելի մեծ թվով, սակայն նրանց հետ նույնը կատարվեց: Հետո նրանց մոտ ուղարկեց իր որդուն և ասաց «Թերևս ամաչեն
իմ որդուց»: Իսկ մշակները, երբ տեսան նրան, մտածեցին
իրենց մտքում. «Սա է նրա ժառանգը, եկեք սպանենք
և տեր դառնանք նրա ունեցվածքին»: Եվ բռնելով հանեցին
նրան այգուց դուրս և սպանեցին: Հիմա, երբ այգու տերը գա,
ինչպե՞ս կվարվի ծառաների
հետ:
Ասում
են` նա չարին չարով կհատուցի, իսկ այգին կտա այլ մշակների, որոնք կտան իր բաժին պտուղը ճիշտ ժամանակին:
Առաջադրանքներ.
- Ընտրածդ առակից դուրս գրիր բառեր, որոնք գրվում և կարդացվում են տարբեր: Այդ բառերի օգնությամբ փորձիր տալ գրաբար տեքստի ճիշտ կարդալու մի քանի սահմանում:
Պատեաց – պատել
Առնուլ – վերցրեց
Զպտուղս – պտուղը
Սորա – սրա
Զչարս - չարը
- Մեկնաբանիր ընտրածդ առակը:
Չարին պետք չէ չարով հատուցել. աշխարհը այդ դեպքում կխեղդվեր չարությունից: Հարկավոր է ներողամիտ լինել, կամեցող և հանդուրժող:
1. Տրված են աղոթքների վերնագրերը և աղոթքներ: Վերնագրերից յուրաքանչյուրը դիր համապատասխան աղոթքից առաջ:
«Խնդրանք իմաստության», «Աղոթք ճաշից առաջ», «Աղոթք աշխատանքն սկսելուց առաջ», «Առավոտյան աղոթք»
«Առավոտյան աղոթք»
Ա. Գոհանամք զքէն, Տէր Աստուած մեր, որ զարթուցեր զմեզ ի հանգստենէ քնոյ շնորհիւ ողորմութեան քո:
«Աղոթք աշխատանքն սկսելուց առաջ»
Բ. Զգործս ձեռաց մերոց ուղիղ արա ի մեզ, Տէր, եւ զգործս ձեռաց (մտաց) մերոց յաջողեա մեզ, ամէն:
«Խնդրանք իմաստության»
Գ. Իմաստութիւն Հօր, Յիսուս, տուր ինձ իմաստութիւն՝ զբարիս խորհել եւ խօսել եւ գործել առաջի քո յամենայն ժամ. ի չար խորհրդոց, բանից եւ ի գործոց փրկեա զիս:
«Աղոթք ճաշից առաջ»
Դ. Ճաշակեսցուք խաղաղութեամբ զկերակուրս որ պատրաստեալ է մեզ ի Տեառնէ: Օրհնեալ է Տէր ի պարգեւս իւր: Ամէն:
3. Ընտրիր վերևի աղոթքներից մեկը և կատարիր առաջադրանքները.
- Բացատրիր, թե ինչ նշանակություն ունի ընտրածդ աղոթքը, ինչքանով է այն կարևոր, որն է դրա անհրաժեշտությունը:
- Հատկապես ո՞ր արտահայտությունը կառանձնացնես աղոթքից՝ որպես կարևոր խոսք. հիմնավորիր:
Комментарии
Отправить комментарий