Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքի ծրագիր. մայիսի 20-24

Լուսանկարը՝ Անի Սրագսյանի
Սեբաստացի TV 2019

20 մայիսի
  1. «Իսկական հարսանիք» նախագծով պարերգերի ուսուցում .
  2. «Օրհնե Հիսուս, օրհնե Քրիստոս»
  3. «Այն վերի գլխախնձոր»
  4. «Սիրտս ի ճղիմ»
  5. Պարուսուցում «Կտկտիկ»

 21 մայիսի
«Իսկական հարսանիք» նախագծով պարերգերի ուսուցում.
  1. «Սաթոյին գովելու համար ենք եկել»,
  2. «Խնամի, խոշ իս էկի»
  3. Միասնական ընթերցանություն. Վ. Տերյան

Բարակիրան նաիրուհին ինձ ժպտաց,
Նաիրուհին տխուրաչյա և համեստ,
Այնպես վառ Էր լեռնադստեր դեմքը բաց,
Նայվածքն այնպես հրեղեն ու անարվեստ։
Եվ հյուսիսյան հեռուներում ու ցրտում,
Կարծես ցոլաց իմ նաիրյան արևն ալ,
Կարծես բոցե մի վարդ բացվեց իմ սրտում,
Եվ չի կարող արբած հոգիս լուռ մնալ:
Եվ չի կարող սիրտս չերգել այդ անբիծ
Հուրը, որ ինձ ժպտաց ցուրտ հեռվում,
Այդպես արևն է դուրս նայում մութ ամպից
Ւմ նաիրյան բարձր, բարձր աշխարհում...
       
     4.Թագվորամոր գովք. «Թագվորի մերդուս արի»
     5.Պարուսուցում «Շավալի Խոշբիլազիկ»

22 մայիսի
«Իսկական հարսանիք» նախագծով պարերգի ուսուցում .
  1. «Կանաչեցավ ծառն ի խնկի»
  2. Պարերգ «Շամ քելեցի, Դամ քելեցի»
  3. Միասնական ընթերցանություն. Վ. Տերյան

Բարակիրան նաիրուհին ինձ ժպտաց,
Նաիրուհին տխուրաչյա և համեստ,
Այնպես վառ Էր լեռնադստեր դեմքը բաց,
Նայվածքն այնպես հրեղեն ու անարվեստ։
Եվ հյուսիսյան հեռուներում ու ցրտում,
Կարծես ցոլաց իմ նաիրյան արևն ալ,
Կարծես բոցե մի վարդ բացվեց իմ սրտում,
Եվ չի կարող արբած հոգիս լուռ մնալ:
Եվ չի կարող սիրտս չերգել այդ անբիծ
Հուրը, որ ինձ ժպտաց ցուրտ հեռվում,
Այդպես արևն է դուրս նայում մութ ամպից
Ւմ նաիրյան բարձր, բարձր աշխարհում…
Թագվորամոր գովք. «Թագվորի մեր, դուս արի»
     
       4.Պարուսուցում «Էրզրումի շորոր» 

23 մայիսի
«Իսկական հարսանիք» նախագծով պարերգեր.
  1. «Օրհնե Հիսուս, օրհնե Քրիստոս»
  2. «Սիրտս ի ճղիմ»
  3. Պարերգ «Շամ քելեցի, Դամ քելեցի»
  4. «Մեր թագվորին ծաղիկ պիտեր»
  5. Պարուսուցում «Բուլուլ»

 24 մայիսի
«Իսկական հարսանիք» նախագծով պարերգերի կրնուսուցում.
  1. «Այն վերի գլխախնձոր»
  2. «Սիրտս ի ճղիմ»
  3. «Օրհնե Հիսուս, օրհնե Քրիստոս»
  4. Պարերգ «Շամ քելեցի, Դամ քելեցի»
  5. «Մեր թագվորին ծաղիկ պիտեր»
  6. «Կանաչեցավ ծառն ի խնկի»

Պարուսուցում-պարատուն «Կարնո քոչարի», «Կտկտիկ», «Էրզրումի շորոր», «Էջմիածին»

Ընդհանուր պարապմունքի պատասխանատուներ
Պարուսուցում՝ Հայարփի Անանյանի
Երգուսուցում՝ Հասմիկ Մելքոնյանի, Աննա Երիցյանի
Համակարգչային սպասարկում՝ Կայ Խաչատրյանի և սովորողների
Ծրագիրը՝ Սյուզի Մարգարյանի


Комментарии

Популярные сообщения